ponniebrudarna

Direktlänk till inlägg 6 november 2011

Damn, you look nice!

Av Elin & Simone - 6 november 2011 20:23

Något det pratas om jämt och ständigt är ju utseénde...

Man ska se ut så och vara si, vilket är ganska onödigt om man frågar mej, egentligen.

Alla vill väll nångång höra att "ååh, vad fin du är!" eller "vilka fina kläder du har!" det stärker självförtroendet, får en att fortsätta vara sej själv!

Och det är väll viktigast egentligen?

Varför låtsats vara något/någon man inte är?


Var nöjd över det du har istället för att snegla på något nån annan har!

BE PROUD!


Alla försöker nångång i livet att vara nåt dom inte är, ibland är det bra men oftast inte!


Jag menar, vem bryr sej om du går runt och låtsas, då gillar dom ju inte dej?

Bara det som är fake, och då är det ju inte på riktigt..


För något jag verkligen stör mej på är människor som inte vågar vara sej själva, utan istället går runt och låtsas vara någon annan, bara för att passa in!


DET ÄR NÅGOT JAG VERKLIGEN HATAR!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin & Simone - 11 november 2011 16:14

                                                         Ja då kommer nårgra bilder i från gårdagen med Elin Hansson!<3<3                                                               
                     Windfall! <3<3           ...

Av Elin & Simone - 9 november 2011 21:22

Ja, vad var min ursäkt till den dåliga uppdateringen från min sida nu då? Jo, att jag även har en egen blogg, nämligen denna: http://elinswing.blogg.se/ kika gärna in och lämnan någon komentar! Har faktiskt frågestund där just nu! :D   Me...

Av Elin & Simone - 7 november 2011 19:41


Elin Sving du är en av mina bästisar..   Älskar dig!   ...

Av Elin & Simone - 7 november 2011 19:39

                                              Här går det undan! :) Vi har aft 41 besökare på den här bloggen redan.. Och vi har haft den i 5 dagar! :) Men vi tycker att ni kan kommentera lite också! :D     ...

Av Elin & Simone - 7 november 2011 19:28


Hejsan allihop.   Jag har inte haft tid i helgen för jag var på stallet på lördagen och kolla på uffe träning. :)   Och på söndan var jag och flyttade hästar.. :D   Men jag kommer i gång igen den här veckan! :)   Ha det bra ska gå och...

Ovido - Quiz & Flashcards