ponniebrudarna

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Elin & Simone - 6 november 2011 22:49

Bara måste säga att vi hitills idag har haft 38 unika besökare ;)


BEsöks rekord! :D


MEN tycker att ni kan kommentera lite oxå ;)


Av Elin & Simone - 6 november 2011 22:04

Ja, rubriken säger väll vad jag gör just nu?  

För er som inte förstår så sitter jag nyduschad i en av pappas tröjor och myser i mitt fluffiga täcke

Tänkte fixa något tidsinställt inlägg tills imorron, så bloggen inte blir helt off medans vi är i skolan! ;)


så ja, nu är ni uppdaterade, nu ska jag bli lite uppdaterad också 





 

Så, C ya! :D 

  

Av Elin & Simone - 6 november 2011 21:45

Nu fick ni en ny header igen men den andra såg så "enkel" ut, eller vad man ska säga :)


P&K Elin

Av Elin & Simone - 6 november 2011 20:23

Något det pratas om jämt och ständigt är ju utseénde...

Man ska se ut så och vara si, vilket är ganska onödigt om man frågar mej, egentligen.

Alla vill väll nångång höra att "ååh, vad fin du är!" eller "vilka fina kläder du har!" det stärker självförtroendet, får en att fortsätta vara sej själv!

Och det är väll viktigast egentligen?

Varför låtsats vara något/någon man inte är?


Var nöjd över det du har istället för att snegla på något nån annan har!

BE PROUD!


Alla försöker nångång i livet att vara nåt dom inte är, ibland är det bra men oftast inte!


Jag menar, vem bryr sej om du går runt och låtsas, då gillar dom ju inte dej?

Bara det som är fake, och då är det ju inte på riktigt..


För något jag verkligen stör mej på är människor som inte vågar vara sej själva, utan istället går runt och låtsas vara någon annan, bara för att passa in!


DET ÄR NÅGOT JAG VERKLIGEN HATAR!

Av Elin & Simone - 6 november 2011 17:42

Läste nyss på aftonbladet att Hickstead avled idag...


Inlägget hittar ni HÄR!

Av Elin & Simone - 6 november 2011 17:07

Bakade kladdkaka med smak av vanilj och choklad för någon timme sen :)


Tänkte ge er reseptet på kladdig kladdkaka ;)


       Ingredienser:

  • 175 gram margarin
  • 2 ägg
  • 2,5 dl strösocker
  • 2 tsk vaniljsocker 
  • 4 msk kakao
  • 2 dl mjöl
  1. Rör strösocker och ägg pösigt
  2. blanda i vaniljsocker och kakao i den pösiga smeten
  3. Blanda i mjöl och smält margarin
Ställ in i ugnen på 200 grader i ca 20 minuter   
Av Elin & Simone - 6 november 2011 15:00

Ja, nu har jag fixat en header men slängde ihop den på max 5 minuter...


Gammla bilder alltihop, men en ny ska fixas när jag orkar!  


P&K Elin 

Av Elin & Simone - 6 november 2011 14:44

Statistiken sjunker så varken jag eller Simone bloggat speciellt mycket...

Mwn det ju faktiskt inte så kul att blogga när ni inte ger något tillbaka...!

Jag menar, ni kan väll ialla fall slänga hit en kommentar så vi får lust att skriva?

Säg vad vi ska skriva om, vad ni vill veta och sånt!


Vi blir jätte glada av det!   

Ovido - Quiz & Flashcards